Yes jag känner mig lite piggare

Har vaknat flera gånger inatt, det har varit varmt, jag har varit törstig, jag har funderat, jag har fått panik av tanken att jag måste gå upp snart, jag har känt att jag kommer sova över jobbet, det har varit kallt i rummet, Baltazar har pussat på mig för att jag rört mig. Men trots allt så känner jag mig pigg och utvilad idag och det var längesen kan jag säga. Nu har jag damsugit och tagit reda på tvätten som legat i en IKEA kasse i en vecka.

Nu sitter jag nyduschad i soffan med Baltazar på fötterna och datorn i knä och Katten på axeln. Snart ska jag ta en promenad med fina Marie och sen äta lunch med henne på stan. Efter det ska jag gå hem, rensa ur garderoben och lägga in allt nytt och nytvättat. Klockan 16 börjar jobbet!

Min nya fina skjorta UTAN stretch, coolt va!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jätte fint, smäckert o läckert skulle jag säga!=)

2011-10-27 @ 21:31:07
Postat av: Marion

Wow, vilken snygg! Och den klär dig verkligen!



Jag har ju inte sett dig på toklänge, så jag vet inte om skjortan förvirrar, men du ser MYCKET smalare ut! Vad härligt! :)

2011-10-28 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0