Yes yes yes

Jag har hittat plånboken! Förstå vad skönt, nu slipper jag skaffa nya kort och dona. Jag hittade den i påsen där min nya klänning låg. Har inte packat upp den sedan jag köpte den förra veckan och nu när jag gjorde det så låg även min "bra att ha" plånbok där. Skönt!

Klänningen? Ja det är denna fräsiga med brottarrygg. Såå skön och lite roligare!


Nu åker jag till Marie och tar en lunk promenad i solen. Sen ska jag städa, diska, fixa med tvätt och kanske se ett avsnitt av Mord i Sinnet om jag hinner innan jobbet börjar 16.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

men jisses va smal du är vännen. :) skitfräsig klänning by the way. nu tycker jag vi kör på köttbullesalladen snart. så fort vi är friska i familjen. kram

2011-10-24 @ 18:18:20
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Marion

Skönt att du fått fatt i plånboken igen, det måste ju kännas fruktansvärt att tappa den :(



Tjusig klänning!

2011-10-24 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0