God natt..

Nu har jag lagt två beställningar via internet. Jag är hopplös! Men vafan man får passa på medans man har några pengar att spendera. Vi ska nog snart hoppa i säng. Hanna gav (enligt henne) mig "sov morgon" till klockan 8 imorse så imorgon har jag nog inte lika tur. Jag ska upp och passa kidsen när hon ska springa runt sjön. Måste ju utnyttja tiden nu när jag ändå är här. Älskar sängen som jag sover i här. Skulle kunna sova dygnet runt eller bara någon timme, känner mig ändå utvilad av den.

Ikväll körde jag multitasking haha..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är sån duktig barnvakt Hanna!

Lovar att väcka dig i morronbitti :)

2011-09-17 @ 23:43:53
Postat av: MalinKalin

Hihi multitasking :P

2011-09-18 @ 15:29:00
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Marion

Haha, vilken härlig bild! :D

2011-09-21 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0