Hmm

Försökte möblera om här inför lördag kväll men det gick inte alls bra. Men det blev noggrant damsuget under sängen i alla fall. Nu är jag helt varm och så har jag fått lock för öronen. Skit drygt! Blir alltid lite illamående av det. Sista tvättmaskinen är inne nu också, skönt! Måste bädda sängen och gå en kvällsrunda med Ballen. Inatt sov jag så jävla dåligt. Vaknade flera gånger och vred och vände mig. Det var för varmt och sen för kallt och sen hörde jag massa folk här utanför. Tror jag har sovit lite väl mycket kanske? Men idag är jag helt död igen, ska lägga mig så fort tvätten är klar om typ en och en halv timme.

Fan va jag vill ha en ny kamera, denna är inte alls bra! Faan att min nya skulle gå sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0