Jag tog med mig en bit av Hanna med familj

Att besöka Hanna i Stockholm är bland det bästa som finns. Det är 100% njutning! Det finns ingen annan jag skulle gå upp så tidigt på morgonen för. Jag VILL gå upp enbart för att umgås. Hanna är en av mina allra finaste vänner och jag är lycklig att hon är min vän. I hennes soffa finns det inget tak eller golv för vilka samtalsämnen som diskuteras, Underbart!

Men i hennes soffa finns en underbar filt som jag har suktat efter så länge dom har haft den. Har dock aldrig tagit mig råd att köpa den. Men nu sist när jag skulle åka tåg hem och allt så införskaffade jag mig en. Ikväll packade jag upp den och nu ligger jag fullt påklädd under den i soffan och halvslumrar..



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Hanna vad underbart go du är! Blir ju alldeles rörd.

Du är alltid så välkommen hit, men det vet du ju =)

Skickar massa kramar till dig från oss!



Jag sms:ade dig innan jag såg det här.

Du ska få höra nåt kul =)

2011-09-20 @ 22:29:32
Postat av: Marion

Den filten såg härlig ut :) Är den "blank"?

2011-09-21 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0