Stockholm

Nu sitter jag i Stockholm hos fina Hanna. Vi har nyss ätit kyckling gryta och jag är sjukt sugen på chokladpralinerna i Upplands Väsby. Men Hanna tycker inte att jag ska äta några så här blire till att leva på Bubbelvatten. Vi ska bara mysa och slappa i soffan ikväll. The barnen ska ju sova snart. Jag känner redan att jag är en lite gladare människa.

Detta trots att jag gick upp 05.13 imorse. Ut med Baltazar, frukost in a paket, lämna Baltazar i huset bredvid och sen promenera till stationen där jag fick veta att tåget var försenat, och lite mer försenat och lite till.. Till slut fick jag ta ett annat tåg. Surrade runt på Centralen och hjälpte två personer att hitta rätt haha.. lite roligt med tanke på att jag själv gick lite fel. Sen var jag till Farsta och shoppade fyra linnen. Skulle ha en höstig kofta men jag får kanske ge upp den tanken. Hittade en jättefin på Cubus, precis så som jag ville ha, stor, fluffig, svart, fickor, grovstickad men så var den jättestickig och då kommer jag inte att använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0