Baltazar

Min stackars lilla vän verkar hel underlig just nu. Han skäller på folk, vilket han aldrig gjort förut på det här sättet. Han blir rädd för minsta lilla ljud, vilket han inte blitt de sista två åren iaf. Han strosar gärna iväg när vi är ute på promenader, han har aldrig haft bra koll på mig, men bra mycket bättre än såhär iaf. Tänk om han håller på att bli gammal eller blind och döv eller något. Det är verkligen skit underligt. Inte något jag bara kommer på. Något är fel, jag måste ta reda på vad.

Han har hängt med oss i stallet hela dagen och nu ligger han och svoer under bordet som vanligt. Så här hemma är han ganska mycket sig själv. Fast han är rätt orolig av sig när de springer utanför fönstren och vi inte ser dom, bara hör hur dom dundrar fram och tillbaka.

Min finaste Ballen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0