Energi

Jag börjar återfå lite energi och bli lite gladare, skönt. Just det det var nåon som frågade om jag börjat äta godis och det har jag inte. Kommer inte att äta någonting utanför dieten iaf fram till 23 april. I godispåsen på bordet var det mörk choklad men jag tycker att det är lyxigare att äta ur en godispåse ibland:).

Det går svinbra med maten när man bor i hus. Allting är så mycket lättare. Man har så mycket mer space och så mycket mer att slösa tankarna på än mat. Jag har ett helt skåp här med chips och godis men jag är inte ens sugen på skiten. Ibland älskar jag den och ibland undviker jag den.

Tänkte visa en pix på mig själv i skugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0