Sista april

Alltså hur galet fort går tiden?! Jag vill så gärna hinna med så mycket mera än vad jag gör. Det här med att jobba varannan helg gör också att veckorna går fortare tycker jag. Trots att det är 2 veckor emellan så känns det på något vis som att jag ordnar mitt liv därimellan. Ja så eftersom att tiden går fort så måste jag leva lite fortare. Det är så himla mycket som händer hela tiden och då hinner jag inte reflektera så mycket som jag brukar. Det tycker jag är lite jobbigt. Därför ska jag införa lite tid på kvällen då jag kan tänka över dagen och även lite med tid med mig själv.

Idag är det dock fullt ös. Snart åker jag till mormor och morfar med några familjer som vill träffa djur, fiska, cykla och bara leva landet liv för några timmar. Jag inser vilken lyx jag har som kan göra detta när jag vill. Efter det ska jag hem och göra mig lite ren och fårluktfri innan det är Sista april grillning med antingen familjen eller vänner, har inte bestämt ännu. Det kan ju bli så att vi slår ihop oss.
Snyggaste tjejerna i stallet!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha vilken rolig bild=)

2012-05-01 @ 13:06:31
Postat av: Em

Jaa jag håller med! tiden går sjukt fort, man hinner inte allt man skulle vilja! jag förstår att ni hade en mysig dag :) härligt med grillning på valborg!

2012-05-01 @ 19:15:48
URL: http://emmachristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0