Strålande sol men isande kallt.

Så tråkigt att det inte kan vara plusgrader nu när vi ändå har sol. Det spelar kanske ingen roll egentligen eftersom jag är barnvakt och inte har möjlighet att sitta i en solstol och gassa. Men någon dag denna vecka ska mitt ansikte få sig lite sol.

Pratade med mamma och pappa på Skype för en stund sedan. Det är ju någon grupp som skjuter bomber 20 mil ifrån där dom är, känns inge roligt alls. Jag tror jag har givit upp tanken på Thailand mer och mer. Känns inte som att det är såå spännande, varmt och härligt. Mamma och dom har regn lite titt som tätt, brännmaneter i havet(jag skulle alltså inte stoppa i ens min tå), Sandborrar i sanden så de kan inte gå med "sanden mellan tårna", om man går på större restauranger så kostar det lika mycket som hemma och så har de fått magsjukor. Känns som att jag håller mig inom Europa några år till.

Men jag kanske ändrar mig någon gång i framtiden. Är dock inte ett dugg avundsjuk på de kommande dagarna där nere..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0