Energi

Alltså jag får en sån härlig energi i kroppen efter att jag har varit i stallet. Speciellt är det såklart när jag ridit för då känner jag mig ännu lyckligare! Men även när jag är i stallet och donar runt och borstar och pussar och kramar på hästarna. Idag fick jag en Stor kram av Visa!! Hon la sitt huvud på min axel och var ur mysig. Man vill bara stå där i flera timmar och snosa häst. Imorgon får jag åka tillbaka till Lillstallet. Tyvärr missar jag Linas hoppträning med Tage men jag är glad att jag får lite stalltid, så jag lägger fokus där.
 
Ikväll har jag använt energin till att dona här hemma. Har tända ljus överallt och djuren följer mig från rum till rum(nu vet ju alla som känner mig att jag har minilitet men jag menar på allvar att om jag diskar så är båda djuren där och tvättar jag händerna på toaletten så är dom där).
 
Allt känns så himla bra ikväll. Panik ringde mamma också och frågade om hon ville ha Ballen i helgen eftersom vi ska på Järvso och sådär. Hon sa självklart, jag fattar inte hur jag kan vara så sent ute ofta och det ordnar sig alltid. Tur jag har min otroligt snälla och hjälpsamma familj som hjälper mig att pyssla ihop allting i mitt liv.
 
Fina Katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0