Galet sugen på glass

Alltså herregud va jag har varit sugen på glass. Hjärnan har typ fått ett begär som jag inte har tid med. Sen blir jag vrång när jag "tränar" då tänker jag verkligen inte äta något mindre bra och förstöra all jobbig tid jag tränat. De flesta funkar väl så att de kan unna sig när de tränat men jag blir nog tvärtom för jag tycker att det är så jobbigt så jag vill verkligen inte att det skulle ha varit i onödan.
 
Jag vill bara bli ännu striktare och vara duktigare när jag väl anstängt mig haha.. Och det är ju galet bra. Men min hjärna alltså den har inte vart och leka med idag. Man vill bara åka in på varje kiosk och köpa 7 olika glassar och ta en tugga eller sug på alla.
 
Gaaalen tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0