Idag är en bra dag

Jobb jobb jobb. Tänker försöka gå runt Ridskolan idag på eftermiddagen med jobbet och kanske Linas hund Sune. Vi får se vad vi är på för humör och om det är asvarmt. Jag har gått 60,7 km av mina 111 km. Många långa kvar. Men jag ska fixa det. Det jobbigaste är att jag går 3,2 kilometer varje dag jag jobbar utan att jag får räkna med dom. Det gör mig lite galen.
 
Jag kom ju inte i säng i bra tid igår. Och har vaknat av att handjäkeln värker några gånger. Nu ska jag packa matlådor och träningskläder så jag hinner allt jag ska idag. Ikväll är det hoppträning och jag tar med mig mitt andra jobb dit. Hoppas på lite hästmys i solen!!
 
Saknar Baltazar och även fast jag vet att han har det jättebra och jag får sovmorgon varje dag så är det så himla tomt här hemma.
 

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Varför får du inte räkna med de kilometer du går på jobbet?

Svar: Därför att det är inte jättesnabba så jag blir svettig..
Hanna

2012-08-15 @ 08:58:39
URL: http://malinspng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0