Irriterad

Jag vill köpa ett par ridstövlar på Börjes men jag blir så himla vrång. Grejen är den att de har en fraktkostnad på 89 kronor! Välidgt dyrt om man jämför. Jag förstår att det kostar mycket om man köper en sadel eller stora täcken. Men en kartong med två stövlar känns orimligt dyrt. Sen vill jag ju prova dom och då blir det alltså 89+89 180 kronor för att prova ett par stövlar. Jag har ju himla breda vader. Känns faktiskt till och med som att de är bredare nu än förr, kanske på grund av promenader?!
 
Nu tror jag att jag skiter i att beställa dom för pengar är ändock pengar och att bara kasta bort dom är inte min grej.  Men jag blir irriterad för att jag verkligen vill ha just de där stövlarna. Världsliga problem, I know men vafaaan..
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Har du själv skickat paket med posten nån gång? Då vet du att det kostar. Smakar det så kostar det.

Svar: Klart jag har! Men jag tycker ändå inte att det är rimligt.
Hanna

2012-08-14 @ 23:12:14
Postat av: Lina

Eftersom att Börjes ligger så billigt i priser annars så tror jag dom har hög frakt bara för det. Men hööks brukar ha likadana så testa dom i gävle nästa gång du ska däråt :) Jag har haft de stövlarna förut och alla i stallet har dom i princip, så passar dom så slå till!

Svar: I will!
Hanna

2012-08-15 @ 00:45:55
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Linda

Kolla horze.se, hästaffären på travet tror jag tar hem saker därifrån! :)

Svar: Jaha.. ska kika det illa kvickt:)
Hanna

2012-08-15 @ 07:58:26
URL: http://Lindabj.blogg.se
Postat av: Lilldjupa

Ja, kolla i Gävle, du är ju ute och flänger en massa (; Tycker också att det var en dyr fraktkostnad! Det är väl skillnad om en privatperson eller ett företag ska skicka paket Kattis!

Svar: Jag har fan inte varit från stan på hela sommaren haha..
Hanna

2012-08-15 @ 09:06:05
URL: http://malinspng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0