Lycklig tjej, tappar byxorna

Marie är en vän som nyligen börjat på LCHF. Jag brukar ofta gå de längre rundorna med henne för hon går så himlans snabbt och det behöver jag, någon som drar mig framåt. Igår ringde hon och lät alldeles lurig på rösten. Jag tänkte vad har hon nu gjort, käkat chips?!?! Hon sa "Jag måste bara berätta en rolig sak"! Jag tänkte att hon försöker säkert göra den rolig för att det inte ska vara lika hemskt att ha ätit något skit haha.. Elak jag VET.
 
Men det hon berättade var att hon då på morgonen gått ut för en promenad och kommit typ 500 meter, sen tappade hon byxorna. Bokstavligt talat!! De åkte av, veck, kapisch! Hahaha.. jag skulle ha dött om jag var med henne. Hon provade att dra upp och gå men det gick inte, de gled ner hela tiden. Så hon fick traska hem och byta byxor!
 
Tänk vad härligt att det märks skillnad på fler ställen är vågen!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0