Ridtur

Jamen i måndags när jag var ledig tog vi en rejäl ridtur på 45 minuter. Det är så himla synd att det är lite dåliga ridvägar runt om stallet. Men jag skulle nästan kunna rida runt runt på gårdsplanen och vara lycklig för det. Det här är alltså så himla dubbelt för samtidigt som hästar och ridning är väldigt oförutsägbart och helt omöjligt att ha 100% kontroll som jag älskar så finns det få tillfällen jag knner mig så lugn, trygg, glad, harmonisk och lycklig som när jag rider. Jag blir löjligt glad. Endorfiner skulle jag nog kalla det! Dom frisläpps och sprudlar runt i min kropp flera timmar efter jag åkt från stallet.
 
Lina & Sune körde Lukas och jag red på fina Visa!!
 





Kommentarer
Postat av: Olivia

Mysiga bilder! :)

Svar: Tack, jag gillar dom också:)
Hanna

2012-08-15 @ 20:57:26
URL: http://oliviaglez.blogg.se/
Postat av: sanna

Härliga Hanna! vad underbart det är att se dig på hästryggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=) hälsningar från Madrid!

2012-08-16 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0