Dagen idag

Jag vaknade 07:37 imorse och trodde att jag hade sovit 10 minuter. Det kändes helt ärligt så. Jag skulle bara lägga mig en stund och fippla med mobilen igår innan jag borstade tänderna och fixade mig för natten men jag total slocknade och vaknade alltså imorse. Mobilen var borta, hittade den under sängen. Jag insåg snart att jag skulle börja jobba snart men kunde slappa en stund till. Herregud va trött jag var. Men väl ute så piggade jag på mig.
 
Vi traskade runt på Mellandagsrean idag. Jag tycker att det är mysigt att gå runt i affärerna och kika ibland. Hittade ett par "Uggs" men ingen kalender som jag egentligen ville köpa. Typiskt. Vi mötte upp Lina och Viktor och strosade runt med dom i alla affärer en gång till.
 
Efter jag slutat jobbet så skyndade jag hem och dog en stund i soffan. Vi skulle ha "lördagsmiddag" och Sanna kom vid fem. Vi pratade ikapp några månader och åt riktigt god mat. Sen kom Nina och gjorde oss sällskap. Super trevlig kväll och nu ligger jag i min fina sköna säng och ska läsa lite bloggar innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0