Det går överraskande bra

Jag är inte sugen på någonting ikke LCHF alls vilket är sjukt skönt. Tänkte dock igår när jag la nycklarna på köksbänken hur himla lätt det skulle vara att bara ta en godisbit. Jag vet att om jag gör det så är kampen förlorad så det tänker jag inte göra. Men jag reflekterade över hur lätt det skulle vara att bryta det fungerande flowet.
 
Jag har klarat "Aktivering 3 gånger per vecka" grejen! & jag har ätit tre gånger per dag. Fredag åt jag ägg, soppa och tacos. Lördag åt jag yoghurt med musli, tacos rester och två knäckebrödskivor med julskinka och senap + mjölk. Ska försöka komma ihåg att skriva ner vad jag äter under dagen eller på kvällen här i bloggen. 
 
Älskar promenader i jultider. Många är ute och går och hälsar varandra God Jul! Mys! Det är massor med snö och det är himla fint i Växbo..

Ser ni skotern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0