Det gick rakt in i bröstet

Jag snubblade på en matta igår när jag skulle hänga tvätt. Framför mig stod en tränings grej med skivstång och vikter. En grej som stack ut landade jag på ovanför höger bröst. Alltså hela min vikt på en ruta på 5*5 cm. Det gjorde fruktansvärt ont. Jag trodde jag skulle svimma för det blev svart för ögonen men jag stapplade mig in till mamma som sov. Sen grinade å skakade jag i en halvtimme. Sen blev jag arg och la mig i sängen, sen kunde jag inte röra mig så då låg jag kvar där. kändes bättre imorse men det gör jävligt ont.

Skulle ta bilen till stan och fixa lite och sen åka och hälsa på hästarna. Jag fick vända. Fingrarna bultade och kunde inte växla eller hålla i ratten. Jävla jävla skit.

Nu har jag tejpat fingrarna, smörjt halva mig med Voltaren och tagit på mig kläder som inte nuddar mitt bröst. Sen sitter jag stilla med armar och huvud så klarar jag smärtan från revbenen bra. Kul jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0