Hur många liv har du?

Häromdagen när jag kom ut springandes efter att jag hade varit in och vänt så fick jag en fråga från en av byggkillarna. "Hur många liv har du?"
Mitt svar blev en fråga "Va?".
De sa då. "Imorse kutade du ut i ridkläder, stora stövlar, sportig täckjacka och håret mitt på huvet. Sen kom du tillbaka och efter en stund sprang du ut svartklädd och sminkad. Nu kommer du med packning och ska vart?!"
"Öhh jobbet!"
Då säger en annan kille "och tränar du jämt eller?"
"öhh nä"
"Förr en dag sprang du med en tjej och igår kom du hem sent och såg ut att ha träna"
" Jaha!"
"Sen åker du i tre olika bilar" säger en.
Här ser jag nog bara tokchockad ut.
Då säger en kille "Ja alltså vi har pratat lite om det här..... när vi fikade och så..."
"Haha.. Vad?"
"Ja alltså hur du verkar fara runt och byter kläder, bil och stil hela tiden, alltid på väg".
"hmm jaha okej"
 
Vad ska man säga tur att man har ögonen på sig? De berättade också att de undrade vart min hund var och att de hört att han blitt störd av byggnationen. Hur gulligt?! Jag försöker trots hur less jag än är på denna ombyggnation att vara trevlig mot alla som är här och jobbar för det är ju inte deras fel. Och det har märkts enligt dessa män. Skönt att de inte hatar mig!
 
 
Min fråga är till alla er där ute i cyberrymden. Lever inte alla såhär "många liv"?! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha vad kul!

Svar: Nja, jag blev lite nervös..
Hanna

2012-12-02 @ 20:31:10
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Linda

Alla har det inte så bra som vi <3

Härligt att leva och göra saker man älskar !!
kram sis

Svar: Absolut men lite skrämmande var det:P
Hanna

2012-12-02 @ 21:08:07
URL: http://lindamjonsson.blogg.se
Postat av: Nina

Men du, var han snygg då? Kanske ett lämpligt objekt för dina pojkvänsdrömmar?? Han visade ju intresse :)

2012-12-03 @ 12:18:30
Postat av: Marie

haha, ja just - frågar som ovanstående. VAR HAN EN PUDDING? Kanske var en flirt..

Svar: Dom var tre och jag vet faktiskt inte hur dom såg ut. Alla är ju snygga här för alla går i jobbarbyxor och mössa vilket jag älskaR!!
Hanna

2012-12-04 @ 13:10:34
URL: http://marranlarssons.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad väntar du på, ut och flirta.

Svar: Vet inte hur man gör. :P
Hanna

2012-12-04 @ 16:28:06
Postat av: Nina

Visa intresse, fråga om han också tränar, om han har något husdjur..prata allmänt. Be om hjälp med något (behöver ju inte vara något stort) och bjud honom på fika som tack..om tycke uppstår så går det av sig självt. Lycka till.

Svar: Tack:)!
Hanna

2012-12-05 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0