Idag har det varit en ganska jobbig dag i mitt liv.

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att ha sovmorgon imorgon. Är helt slut. Så himla trött på morgonen. Ikväll har vi varit i stallen och myst runt. Jag är dock inte på topp just nu. Men så kan det vara. Mitt knä är helt uppfuckat och gör ont. Blir ledsen och frustrerad över att känna mig maktlös. Imorgon ska jag bara vara hemma och pyssla innan det sista jobbpasset innan jul börjar. Känns som att jag skulle vilja vara ledig i typ 2 veckor nu men jag vet att jag skulle vilja jobba efter typ 3 dagar iaf så lika bra att jobba. Ska försöka hitta på lite roliga grejer på jobbet också! 
 
 
Kommer att bli en nygammal grej här på bloggen imorgon. Jag tror att de flesta av er kommer att uppskatta det. Jag är vråltaggad iaf. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0