Jag kan vara världens lyckligaste tjej just nu.

Ja det finns inte så mycket mer att säga. Det är så härligt när livet bara rullar på i bra riktning. Idag har jag terrat de på jobbet. Jag ser lycklig ut! Jag har hört det flera gånger idag faktiskt. Skönt att det syns för jag är verkligen lycklig.
 
Var till stallet ikväll och mös runt med hästarna. Tog en promenad med Visa ute i snön. Vi spattserade, toksprang, plumsade i lårhög snö, stannade och tittade på allt hon ville. Umgicks helt enkelt. Sen hoppade jag upp på henne en sväng och försökte rida med energi. Man ska typ jogga med armarna så ska hon börja trava och sen tänka på vissa grejer. Funkade dock inte för mig. Men hon var otroligt lyhörd. Red bara med benen, spännande. Det var bara några minuter men det var helt perfekt! Hon är så himla klok Visa.
 
Bild från en annan dag
 
Mamma ringde och berättade att de behöll Baltazar. Så jag blev ensam ikväll. Så tomt och tråkigt här hemma. Men skönt att inte behöva gå ut ändå. Nu har jag "bakat" snickers. Får se hur de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0