Kusinfest

Mitt i min extrema jobbhelg hade vi planerat in en kusinfest. Så himla kloka vi är. Jag slutade 17 och åkte direkt dit med all mat i kassar. Det var jag som stod för matfixandet. Exotisk planka ala Hanna. Jag har inte ett endaste kort på maten. Galet. Men det var lite stressigt och folk sprang kors och tvärs. Lina och Marlene hjälpte till att lägga upp allting och blanda några såser och så. Det blev riktigt lyckat! Vill ni veta vad jag hade med på min planka?!
 
Efter maten minglades det och sen var tunnan uppe i härliga heta 50 grader så då blev det bada av. Några av oss tuffa rullade oss i snön, som ni ser på korten. Sen bastades det, duschades, sjöng, spelades spel och umngicks till efter två någon gång. Lina och Jens var tillfälliga tillskott i våran släkt denna kväll, så vi är alltså inte släkt. Dresscode var bad och myskläder.
 

















Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag har kort på dukningen i alla fall! Fast dom är dåliga..

2012-12-31 @ 00:51:16
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0