Ett speciellt Ja!

Har haft en ur mysig kväll med mina fina vänner! Nu ska vi boka in en spakväll med ansiktsmask, skidor? och krogen? Jag tror jag håller mig till badningen.

Nu känner jag mig mycket bättre till sinnet! Lättsam och skönt trött. Johan har gått en prommis medans jag var på Tranan och kom precis förbi med hundarna så jag slipper kvällsrundan, Wiihooo! Imorgon är det personalmöte och sen ett annat "möte" hela kvällen. Undra om hundarna kan följa med dit?! Hmm måste lösa det på något vis. Det är lite klurigare med två hundar motför en.

Nu ska jag kika på Criminal Mind och njuta av livets alla härliga ting!

Hann inte fram i tid för självutlösaren, kameran ramlade i golvet.. orkade inte knäppa om..

Idag har en av mina vänner fått ett Ja! Så himla roligt och spännande. Det kan ju bli så att jag kommer att få gå på ett bröllop inom "något år". Stort Grattis till er båda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0