God morgon!

Tack!, alla fina bygg gubbar att ni var tysta imorse. Det var guld värt! Jag fick sova tills jag vaknade och det var längesen. Nu har det dock börja åkt lastbilar utanför mitt fönster så nu halvligger jag i soffan eftersom jag inte har några kläder på mig. Tänk att det snart ska springa folk förbi mitt fönster i ett halvår minst. Jag kommer känna mig som en sko i en skokartong. Men men det var vi när det kommer, just nu måste jag bara lära mig att inte gå utan kläder.

Idag har jag inga planer förrän ikväll då jag ska på teater, tror att jag tar en tur till Växbo för att slänga mig i en solstol. Tänk så skönt att få lite färg i ansiktet. Man känner sig så mycket fräschare då. Min dag började med två biskvier! Gott! Jag lägger ut receptet senare idag, promise!

Någon frågade hur mitt hår ser ut när jag inte har det uppsatt. Det är hyper krulligt och fluffigt skulle jag säga..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0