Jag känner mig lugn

Jag mår så bra av att umgås med barn. Det är lite som att jobba, man fokucerar hela tiden på någon annan så man hinner inte tänka på allt annat. Sen är Vidar världens mysigaste kille som man bara inte kan få nog av. Djuren lever också upp lite när det är full fart här hemma med bilar som flyger, mat som hamnar lite här och där och massor med mys!


Vidar är så smart trots att han är så liten. När jag tog upp datorn och kollade in på Twitter tidigare ikväll då han ville kolla på "Tunnelbanan" på tvn så sa han "Hanna jag mee bloggen!!". Jag tog fram kameran och detta var hur han ville se ut haha..


Sen skulle han lotsas sova men det gick sådär..


Det känns som att jag har haft hur mycket tid som helst ikväll. Jag har ju liksom varit fast här hemma, ingen kopp te hos någon och ingen längre prommis med Baltazar. Tur att vi var ute massor med honom på förmiddagen och busade i solen! Nu är han tröttis och har hållt mig sällskap när jag har lagt ut 16 aktioner på Tradera!



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0