Jag önskar

Att ni kunde få hänga med mig på jobbet en dag. Det jobbet jag har nu är så jävla bra. Idag var jag så himla lycklig och jag satt verkligen och tänkte att detta måste jag komma ihåg! Jag skickade ett mms till världens bästa arbetsledare och skrev att jag blev lycklig av mitt jobb. Det är en så härlig känsla. Alla borde någon gång prova på att jobba med människor. Det är det bästa som finns.

Jag läste mitt tidigare inlägg idag och kom på att idag verkligen inte har varit en "mellan" dag, det har varit en toppen dag med en "mellan" halvtimme just när jag skrev inlägget. Det var inte meningen att vara butter.


En jobbnatt för några veckor sedan

Nu är Katja här och hennes tåg som skulle gå 23.56 är försenat och beräknad avgång är nu efter klockan 3 inatt. Tur att jag börjar sent imorgon haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0