Jag vill fly

& just idag flyr jag till gymmet först. Hela min lägenhet durrar av någon typ av borr eller såg som de kapar rör med. Katten ligger och viftar på öronen men Baltazar verkar inte bry sig nämnvärt. Jag däremot jag legat i sängen och tryckt kuddar runt hela huvudet för att kunna sova sovmorgon. Det gick ju inte bra.

Syrran kom och tog ut Baltazar på en morgon promenad så jag har fortfarande inte varit utanför dörren. Men det ser himla fint ut med solen som skiner! Jag tänker dock stänga in mig på gymmet en stund för tydligen är det svinkallt ute. Sen tänker jag nog hålla mig borta resterade tid fram till fyra för jag orkar inte med detta oväsen. Tur att man kan välja.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud vilka otroligt fina ögon...^^

Måste bara tillägga det att jag är grymt imponerad, att du lyckats gå ner så otroligt mkt i vikt,är lite avis faktiskt haha.

Lycka till i fortsättningen!! Kram =)

2012-05-04 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0