Ligger fel i tiden

Ikväll blir det en annorlunda kväll här i lyan. Ligger helt fel i tiden. Vid denna tid brukar jag försöka tänka på att sova. Fixa kväller och lägga mig på spikmattan och småkolla lite på tvn. Law and order brukar sluta typ 23. Men då råkar jag klicka över på kanal 5 och Criminal Minds börjar. Men ikväll har jag inte hunnit någonting och Criminal Minds har redan börjat.

Kom hem sent från Nina men det var det värt. Vi drack te, umgicks med barnen, pratade ekologiska råvaror, tyckte till om barnuppfostran och glömde bort tiden. Jag kan sova hur länge jag vill imorgon men Johanna jobbar och Nina ska på utbildning. Tänk vilka kloka vänner jag har. Är himla glad för det!





Nu ska jag rensa upp lite här hemma till tonerna av Hoffmaestro som hörs från grannen, det är ju ändå onsdag?! Ha. Sen blir det sängen och imorgon en fullspäckad härlig dag. Ska visa er lite LCHF produkter jag har köpt också om jag hinner.

Ps. kakorna jag klagade på tidigare försvann från min sida på bloggen, men nu är dom tillbaka. Ser ut som en sviin god citron kladd kaka. My god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0