Mår som en stjärna

Idag känner jag mig glad åt min kropp igen. Visst mina lår är hemska men jag måste påminna mig själv om hur jag såg ut innan också. Min mage är mycket finare nu, min rumpa är okej, mina bröst är inte jättehängiga, mitt ansikte är ju galet mycket finare och så mår jag ju så himla mycket bättre. Ibland är det lätt att sätta fokus på fel grejer men det är sånt jag behöver ta mig igenom och jag skriver ju både om ups and down här på bloggen. Det är ju det som är det verkliga livet och det är jag.

Jag har svarat på flera av era mail både igår och idag! Blir så himla glad och inspirerad av era historier och funderingar!


Puss på er alla fina läsare

Kommentarer
Postat av: Malin

Din kropp är fantastisk! Den tar dig dit du vill, ditt hjärta slår hårt och du kan springa, hoppa, vila, kramas- i stort sett vad du vill!

Också värt att tänka på ibland.



Ibland när jag känner mig hängig och känner mig pluffsig, då tänker jag att min kropp är helt otrolig som fött fram Jamie, sedan bryr jag mig inte om någonting i utseendet! (:

2012-02-15 @ 09:04:54
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0