Ni måste kolla på denna!!

KOLLA!


Gud jag har blitt så blödig att det inte är sant. Jag kan inte kolla på fina klipp längre. Blir tårögd och så lyckligt ledsen för helt främmande människor. Så underligt.

Jag vet att det är nått knas med kommentar funktionen. Har mailat blogg.se. Får se när de har tid att fixa. Verkar vara något med att man bloggar med Iphone appen. Vilken är ganska värdelös om jag ska vara ärlig. Ingen fet text, inga kategorier, inga mellanrum mellan bilder, jag får inte bestämma vart texten ska vara i förhållande till bilderna och nä den är inte okej. Känns jobbigt att byta bloggverktyg också. Gillar ju att jag ska styra designen själv på denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0