Omplanerad måndag

Jag hade massor med saker inplanerade idag, nästan allt blev gjort fast i en annan ordning. Vet ni att ett jävla ID kort alltså ett foto kostar 200 kronor?!? Det är inte realistiskt. Det är för dyrt. Blir så himla arg på mig själv att jag slarvade bort det där jävla körkortet. Nu har jag tappat bort passet också så nu får jag inte köra bil alls egentligen. Eller jag kan ju men om jag blir stoppad så får jag böta 600 kronor och DÅ känns nog 200 kronor billigare.

Just det jag vaknade av gubbarna i källaren, idag har de kört in en radiostyrd mellanstor grävskopa/traktor i källaren. Ni kan ana hur det låter men inte veta. Sen började telefonen blippa och ett sms frågade om jag kunde jobba 10-16 idag. Jag sa såklart ja! Jag älskar att jobba. Så vi tog en shopping dag och jag shoppade lite till mig själv också. Kan visa er imorgon kanske.

Vi bakade massa skit på jobbet idag också, äppelpaj med knäcktäcke och mintrutor. Åt ingenting och det är jag super stolt över! Klapp på axeln där! Men hur jag ska kunna undvika dom hela helgen när jag jobbar är för mig just nu ett mysterium men det skjuter jag upp till någon annan dag.

Efter jobbet mötte jag upp mamma för att gå på gymmet. Det gick skitbra! Körde lite tyngre vikter idag och mindre kondition och färre repitioner. Dock känns det i handleden att jag har tagit i lite för mycket.

Nu har jag preicis kommit hem, duschat och ska nu åka till Katja och snacka lite skit innan det är sovdax. Jobbar även imorgon så jag måste hinna sova minst 7 timmar inatt. Natten som var sov jag 4 timme, det var BigBrother till halv två och sen måste Baltazar ut och kissa och jag finna ro i kroppen så vid 3 låg jag åter i min säng och typ 3 minuter över sju börjar maskinerna jobba i källaren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0