Sliten tjej

Är trött, gud vad jag skriver att jag är trött just nu. Undra om det beror på att jag har en annan dygnsrytm när jag är ledig. Sen hos Hanna där de vaknar fem på morgonen och nu tillbaka på jobbet. På måndag ska jag ha sovmorgon.

Vi åt tacobuffé ikväll, helt okej! Fet cremefraiche! Dock har det bara blitt två mål mat idag, inte bra. Jag ska ju äta tre gånger per dag för att hålla förbränningen på topp! Jaja bättre lycka imorgon.

Nä alltså mitt huvud är helt tomt. Vet inte egentligen vad jag skulle skriva. Jo just det, jag har ju varit på dans ikväll. Lyssnat på Date, Ahlgrens och The Playtones. Det är så himla härligt att kolla på människor som dansar, så underliga par, så passande par, så duktiga par och alla är så glada. Jag blir verkligen lycklig av att se människor dansa pardans!

& just det, jag skrev på Twitter tidigare något om Thorsten Flinks klapp på rumpan på.. shit jag vet fan inte vad hon heter.. Jag skrev då iallafall nått om att jag tycker att det är hemskare att hennes pappa lägger sig i och säger att det inte är okej att göra så på hans dotter. Den här dottern är vad jag förstår från något annat land och det är just det här "pappa bestämmer över sina döttrar" jag är emot och vad jag har förstått så är hon väldigt frispråkig och "vanlig" på sin blogg. Oj nu svammlar jag iväg.. Men jag tycker fortfarande att hennes pappa inte har ett dugg med detta att göra. Men jag tycker heller inte det är okej att klappa någon på rumpan, bara för att man känner för det. Det var inte det jag skrev på Twitter heller. Ni som tror det kan läsa igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fast hon sade väl "pappa såg du det där?" med ett flin eller nå?

Det kunde jag också ha spottat ur mig om min pappa satt och såg att någon tog mig på häcken inför halva Sverige!

2012-02-12 @ 09:31:10
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: sis

Vacker tjej....Du e sååå fiiin !

2012-02-14 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0