Ge mig era adresser!

Jag kommer nog lite tid över i några dagar och då vill jag läsa intressanta och roliga bloggar. Sen vill jag läsa era bloggar, ni som läser min blogg. Idag hade jag jättemycket planerat. Gymmet med Johanna men det blev framflyttat till måndag eftersom vi sov över. Te hos Marie, men hon ska städa bort julen, sova lite och sen bort på middag så det blir nog lite stressigt. Promenad med Helena, hänger fortfarande i luften! Träff med Sanna eftersom hon åker imorgon. Sen var det något mer.. jo en film ikväll.. blir nog toppen!

Jag är ju soo not en film människa men alla omkring mig är det, så jag kollar och kollar men pratar även sjukt mycket under filmer. Så riktiga filmnördar vill inte kolla på film med mig haha..
Filmkväll hos Johan förra veckan. Unknown, rätt bra film!

Jag vet att några av er bloggar så blippa ner er bloggadress nu och give it to me! Jag är en jätteduktig på att kommentera. Jag gillar ju att säga min åsikt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läser din blogg!

Har ioförsig aldrig kommenterat då jag suger på att göra det...



2012-01-07 @ 15:12:00
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag läser din blogg!

Har ioförsig aldrig kommenterat då jag suger på att göra det...

Men läser gör jag iaf! =)



2012-01-07 @ 15:12:58
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Måste bara skriva om ditt inlägg som handlar om GBP operationer.

Är rätt insatt eftersom jag själv har gjort en för ca 2 mån sen.

Om man går ner 70 kg så har man ändrat sitt förhållande till mat. Det är fakta. Man KAN inte äta samma mat som innan. Inte samma mängd iaf.

Och inte för fet mat. Och inte för mycket sött.

Som du vet.



Om man har gått ner 70 kilo, då HAR man ändrat sin livsstil. Sitt matschema.

Då är den ändrad.



Om man sen går UPP i vikt igen så har man ändrat sin livsstil IGEN.

Och DET är tragiskt ja.

MEN det är som alla andra missbruk.

Man VÄLJER att missbruka mat/godis/snacka whatever

Ingen tvingar dig.



Och en operation är inget som sker hipp som happ. Det är ju en väntetid på ungefär 1 år. Just för att man ska kunna samla på sig fakta och hinna tänka igenom sitt beslut.



Kanske lite rörigt inlägg, det jag ville komma fram till är att om man gör en GBP så ändras hela ens liv. För man kan inte leva på samma sätt som innan.

Och för att få en GBP betald av landstinget krävs det bevis på att man har försökt annat.

I mitt fall dietister, vattengympa på överviktsenheten på sjukhuser, ViktVäktarna 7 ggr osv..



Men du är duktig som klarat dig genom LCHF!

Svinduktig!

Men tack till han där uppe att vi alla är olika, det passar inte alla helt enkelt :)

2012-01-07 @ 15:54:04
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/
Postat av: aleksandra

:D

2012-01-08 @ 10:20:10
URL: http://aleksandrabosic.bloggplatsen.se
Postat av: Ellida

Hej :)



Jag brukar också titta in här :)jag gillar att läsa om andras liv, haha! Min blogg handlar inte så mycket om LCHF, även att jag äter det utan mer om mitt liv. Kika gärna in ifall du har lust :) kram!

2012-01-08 @ 12:22:26
URL: http://augustidrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0