Idag är jag världens tråkigaste människa

Jag slutade jobba klockan tio och sedan dess har jag läst reklam, bloggar, mail och twitter. Man kan följa mig på Twitter nu! "HannaKJonsson" heter jag såklart!

Tog såklart en promenad med Baltazar efter jobbet och det var så underbart ute. Inte så kallt och snön öser ner! Det innebär blöt hund tid framöver igen men det är det värt. Snart är det vår och då blir det blötgrusig hund istället och det är det värsta jag vet.

Idag skulle jag ta tag i de måste jag har undvikit under veckan. Typ skaffa nytt bankkort, nytt körkort, städa, diska och läsa igenom och skriva på kontrakt. Tung dag. Det är nog därför jag bara har gjort "onödiga" saker. Bara för att jag kan.

Jag skrev på Facebook idag att "Om jag hade varit lite rikare hade jag hyrt en städtant idag..." Men nu är städningen klar och bara resten av skitgörat kvar.

Jag vill åka till Stockholm och mysa med Familjen Hanna och Linnea!! Kanske kan ta en tur i veckan.. Kortet är på Linnea och min fina Baltazar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0