Isracing

Det kändes som att vara i Rengsjö en vinterdag. Typ alla pratade med bred dialekt och skrattade hjärtligt åt varandras historier. Det var en skön stämning och alla hade fokus på cyklarna. Ja jag vet inte vad det var killarna åkte på. Motorcyklar? Crossar? Mopeder(trimmade)? Fort som fan gick dom iallafall..
 
I början tyckte inte jag att de inte var så spännande, jag menar dom åkte ju bara runt runt runt.. Men sen druttade en omkull och larm och grejer började låta och ambulans och grejer kom in på banan. Efter det var jag livrädd att någon mer stackare skulle ramla och höll typ andan i varenda sväng. Hela banan är typ två svängar bara. Nära kanterna körde dom också. Jag är så mesig när det gäller folk som gör illa sig. Linda sa i början, "Hur fan kan de utsätta sig för det här? varför?" Mitt fina svar dåå var "Äsh allting är ju farligt!". Det är ju sant, allting är farligt men herregud om min barn eller någon jag tyckte om skulle syssla med något sånt här, då skulle mitt hjärta ha hoppat ur min kropp.

Det var underbart väder, sol och vindstilla fast ändå lite kallt!








Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Fan det där skulle man ju ha sett :p

2012-01-18 @ 12:33:04
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0