Jag är sjuk

Det är inte bra, har ingen tid att vara sjuk, vill vara frisk. Jag kände att jag hade lite ont i halsen igår när jag la mig i sängen(klockan 23 sharp). Men försökte tänka att jag skulle sova bort skiten. Hade tänkt köpa gymkort idag och köra ett pass eftersom jag är ledig. Men det är som att min kropp inte vill att jag ska träna. Men jag ska inte gnälla. Vaknade halv nio imorse och insåg att jag var helt uppsvälld och svårsvald i halsen. Inga andra symptom.

Efter noga övervägande la jag mig åter i sängen efter en snabb kissrunda med Baltazar. Sov till kvart i 1. Min kropp är slut. Nu sitter jag dock med toning i håret och käkar en tesked jordnötssmör och dricker te och bubbelvatten. Varje klunk gör ont. Det är så himla fint väder ute idag men jag orkar inte vara ute. Nu håller solen på att gå ner bakom berget, kort dag.

Ikväll ska jag umgås med Christine och ta en promenad runt sjön. Mys!

Ps. hur ser bloggen ut för er nu då? Har ändrat om lite igen och nu måste det funka för alla Explorer, Firefox och Safari. Jag använder ju bara Crome själv så det är svårt att veta.

Kommentarer
Postat av: Carola

Nu ser det bra ut!

2012-01-19 @ 14:45:04
URL: http://carolaslchf.wordpress.com/
Postat av: Linda

Nu ser det bra ut i min mobil! :)

2012-01-19 @ 17:13:28
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: batts.blogg.se

krya!

2012-01-19 @ 17:58:05
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så mycket för alla tips, ska definitivt kolla vidare på det :) Jag är snart utbildad socionom och hoppas att jag kan dra i några trådar då för att komma framåt :)



Och de där med förkylning och ont i halsen är du inte ensam om, vaknade av att jag hade pågående syrebrist pga en täppt näsa ;)

2012-01-19 @ 18:09:48
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser fortfarande konstigt ut i explorer

2012-01-19 @ 22:05:04
Postat av: Marion

Jag använder Explorer, och det ser kanon ut hos mig!

2012-01-20 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0