Jag. Normal. Kilo.


"För komma ner till normalvikt bör du gå ner 21,64 kg."


Det svaret fick jag av en vikträknegrej häromdagen. Jag har aldrig varit så nära "normalvikt" i hela mitt medvetna liv. Det kan inte vara sant. Det är så himla lite. Drygt 20 kilo. Det klarar ju vem som helst att gå ner(säger min hjärna till mig). Woop woop!

Så nu äter jag och äter och äter för att gå ner i vikt..



Om ja verkligen inte orkar äta så äter jag blåbär med Rysk yoghurt. Denna åt jag igår kväll vid 23 tiden, efter att jag gått kvällsrundan med hunden. Före det åt jag tacos klockan 15. Före det åt jag en handfull nötter. Det var för lite. Ska vara duktigare idag. Börjar med en omelett med färska champinjoner och persilja!

Kommentarer
Postat av: Lina

Detta fixar du Hanna! pepp pepp

2012-01-31 @ 17:08:46
Postat av: Helene

Herregud vad du har varit duktig. Gick det trögt i början eller är du en av alla dom som direkt rasat?

Själv har jag hållt på sen den 2 januari i år . Inte druckit läsk eller intagit något som helst onyttigt.

Varit jätteduktig med andra ord. Men det händer INGET 2 kg ner totalt & de kom under de första 2 veckorna & nu händer INGET. Vill GE UPP. Om du är påläst... har du nåt tips om vad jag gör för fel? Äter inte ens LCHF efterätter utan avhåller mig helt .

2012-02-15 @ 20:26:48
URL: http://hellaslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0