Jobb

"Lycka till med jobbsökeriet - kan hålla med kontakter är bättre...men inte så att de växer på träd.
Men 2012 ska bli ditt år!" - Belgo

Jag älskar era kommentarer. Just denna skulle jag villa klistra upp på väggen och i slutet av året stolt ta ner och känna att jag har uppnått det. Det är att 2012 ska bli mitt år! På så många områden. Jobb är ett av dom. Jag måste bestämma mig vad jag ska göra. Det känns som att 2012 är året allt avgörs.
Ska jag plugga? Vad ska jag plugga? Orkar jag plugga? Pallar jag av att plugga i fyra år? Varför ska jag plugga? Varför vill jag plugga?

Ska jag få det jobb jag förtjänar? Ska jag fortsätta hoppa runt och jobba överallt och ingenstans? Ska jag någonsin få de jobben som jag verkligen vill ha? Kan man vara nöjd med en jobbsituation som är såhär osäker som jag är? Måste man ha ett heltidsjobb? Vad vill jag jobba inom om jag får drömma? 

Är jobb verkligen så viktigt? Vissa dagar tycker jag inte det. Vissa dagar tycker jag det. Men eftersom tankarna återkommer och jag aldrig beslutar någonting så är det dax. Det är dax att bestämma mig för att antingen så gör jag en förändring eller så får jag bestämma mig för att vara nöjd med hur jag har det och kommer att ha det i jobbväg framöver. Det är så många frågor och jag har absolut inga svar. Just nu har jag ju inget jobb men jobbar ändå.

Kommentarer
Postat av: JJonsson

Jag är inte helt 100% såld på LCHF, men däremot ett liv utan gluten köper jag gärna.



LÄSTIPS http://www.huffingtonpost.com/dr-mark-hyman/gluten-what-you-dont-know_b_379089.html

2012-01-03 @ 21:56:40
URL: http://jjonsson.shapemeup.se
Postat av: Anonym

För övrig, finns det utbildningar kortare än 4 år också :)

2012-01-03 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0