Lite fin

Jag har varit en slashas hur i flera veckor nu. Håret i en knut och enbart myskläder, det funkar ju inte. Nu vill jag vara lite fin. Men hur roligt är det att göra sig fin till ingenting? Inte så värst. Dock så mår man lite bättre av att se fin ut. Känner mig dock inte alls "naturligt fin" som jag gjorde förut ett tag. Jag ser sliten ut. Trött och glååmig. Ska jag sola solarium? Har inte gjort det på säkert 10 år minst.

Jag mår ändå så himla bra, men ser bara inte bra ut. Idag har jag slashasat runt, slutade 8 imorse och sen gick jag hem och sov några timmar. Fattar inte varför jag är trött. Jag sover inte för mycket tror jag, sover typ 8 timmar, är det för mycket? Jaja men nu ska jag pigga på mig lite och gå på Tranan ikväll.


Imorse när jag gick morgon promenad med Baltazar!

Jag sitter och lyssnar på Radio1 det är så himla bra! KatrinZ är med och pratar om LCHF. Perfekt peppeftermiddag!

Kommentarer
Postat av: JJonsson

Jaaaa, solarium är ju superskönt kalla vinterdagar. Det ska jag göra ihelgen nog!!!



Hur har det gått med träningen?

2012-01-11 @ 17:53:01
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0