Livet är bra härligt

Nu har jag delat med mig av de största av min mål och tankar kring 2012. Jag brukar inte ägna så mycket energi till att tänka och planera. Men iår kände jag att den tiden var nödvändig. Jag vill inte ha en förändring men jag kanske behöver en för att jag ska komma framåt. Jag trivs otroligt bra i mitt liv och hoppas bara att dessa ändringar i mina tankar ska göra att jag trivs ännu bättre. Även om det kommer att bli lite mer skakigt i min trygghetsbubbla framöver så måste jag tro att det kommer bli bättre längre fram.

Jag känner mig just nu väldigt lugn och trygg i detta men det kan vända fort. När jag hela tiden måste tänka på hur jag tänker så blir det ibland eller typ hela tiden att jag vill svara, tänka och vara precis som förut. Det är svårt, väldigt svårt att förändra hur man är. Men jag är påväg..

Kommentarer
Postat av: Mari Dahl

Jaaaa, livet är allt bra härligt. Jag planerar också just nu för att må bättre och känna att jag gör rätt. Heja alla planerare!

2012-01-04 @ 17:06:33
URL: http://marisinspiration.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0