Matmissbrukarna

Jag vill också vara med i Matmissbrukarna på 4an. Varför har dom inte googlat på tjockisar och hittat mig? Dom som är med får först ha en intervention vilket är ett toppen redskap. Trist att jag ser det så, jag skulle nog mest sitta "gud va spännande" Jaha hon ska vara den strikta och han den elaka haha.. Oj off topic.

Men jag undrar vad det skulle hälla upp på mitt "ätar bord". Han som var med idag åt 6000 kakor per år. Fyra veckor har de på sig att vakna till och inse sin situation. Han tränar dock och äter 10 olika vitaminer haha.. men han kan inte äta med andra och troligtvis äter han helt fel. Reklam 4an. Det ger mig en möjlighet att bjuda er på en bild på skönheten Hanna en måndag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0