Min bästa vän Sanna!

Sanna och jag har haft en urhärlig kväll med massa prat om livet. Vi har provat löshår, ätit lax och chokladmousse, kollat på The Voice?, myst och snokat runt på internet. Sanna är världens bästa vän! Tråkigt nog bor hon i Madrid vilket är en bit bort. Men i sommar kanske hon kommer hem igen.

Världens finaste!


Sanna & Anna, Anna du fick hänga med på några hörn(Anna läser min blogg ibland)

Haha detta är så typiskt Sanna, vinterklädd mitti solen. Fryser alltid.


Sanna är ett matvrak och vi kockar alltid ihop när hon är hemma eller när jag hälsar på hos henne. Jag antar att Anna också är det för hennes skål ser större ut än Sannas haha..

Kommentarer
Postat av: anna

LOL, vissa bilder?! men åh, håller verkligen m dej, sanna e bäst:) mysigt att ni haft tid att hänga!

2012-01-10 @ 16:59:52
Postat av: Sanna

men hanna, vilken hyllning! haha vilken tur att jag läste din blogg idag då jag var ledig =) du är så gullig och snäll, jag blev jätte glad och FÖRVÅNAD då jag hittade mig själv på din blogg hahaha=)

2012-01-14 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0