Möte och promenader

Jag hade ett möte bokat med arbetsförmedlingen idag. Jag fick träffa min nya handläggare för första gången som jag har haft i något år nu. Mycket trevlig människa. Han tyckte att det var onödigt att jag var inskriven men jag sa att jag gärna vill fortsätta vara det, man vet aldrig vad som händer liksom. Så vi kom överns om att jag ska stå kvar till juni iallafall. Jag är fortfarande fruktansvärt hes och det första han sa när jag kom in var "Ja men du behöver inte prata så mycket det kan jag göra". När jag skulle gå sa han "Du lär snart vara utan röst men det var trevligt att prata med dig!". Att jag aldrig kan vara tyst. Känner mig nöjd med mötet och fortsätter precis som vanligt. 

Jag har en önskan, ja större än den jag skriv om till Gud igår på Facebook

(Men hörru Gud jag antar att du också är här inne på Facebook och snokar.. kan vi göra en deal?? Jag lovar att vara en lugn och fin flicka hela dagen imorgon om du gör mig frisk. Sen kan du gärna få mig att sluta bita på naglarna också, när du ändå omprogrammerar mig menar jag..)

jag vill ha en Canon G12. Men och detta är ett stort MEN. Den kostar 3600 kronor. En kamera. 3600 kronor. En resa. En ny liten dator. En kamera. 3600 kronor. Tankarna snurrar men vafan när unnade jag mig någonting dyrt sist? ................... ops i söndags.


Promenader är ja så himla trött på just nu. Det är så jävla tråkigt. Vet inte riktigt hur jag ska klara av dagens promenader faktiskt. Mina ben är trött på att gå. Mitt huvud är trött på alla vägar i denna stad. Min näsa vill inte andas kyla(minus 10-15 grader nu). Den enda anledningen till att jag går ut överhuvudtaget är ju min ögonsten.. Men han trivs bra med att vara inne och kolla på barnprogram också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0