Önskar mig

Jag fyller ju inte år förrän i april, men jag kan ju ändå önska mig saker. Jag är ju mitt i en köp inget period. Förutom en telefon då, min funkar ju enbart när den känner för det. Jag fick iallafall reklam från Laredoute och la nästan en beställning. Eller jag la en beställning. Fast jag ångrade mig. Allt för att jag ville ha bäddsetet som var erbjudande.

Bäddset 2-delat
Så himla fint och vår fräscht! Det kostar enbart 59 kronor per set även om man inte har erbjudandet som jag fick. Så 120 kronor för ett bäddset med två påslakarn och 2 örngott är helt överkommligt. Men äre köpstopp så äre. Så därför önskar jag mig dessa i present när jag fyller år. Artikelnummer: 766-7442

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag fyller år först! Jag önskar mig en bil.

Puss!

2012-01-30 @ 21:13:22
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0