Party sugen

Söndag är troligtvis den sämsta dagen att vara party sugen på?! Det händer ingenting i Bollnäs på söndagar. Inte så värst mycket dom andra dagarna heller, men speciellt söndagar är allt bara stängt. Jag är skitsugen på att gå ut och ha en galet rolig natt med Johanna! Vi hinner aldrig gå ut längre. Om inte hon jobbar så jobbar jag. Det kanske är för att MID spelade i helgen som jag känner ett party sug. Jag ville så gärna se dom, men jobbet går först just nu. Var dom bra? Var det någon som var där?

Mina ben känns lite lite bättre nu. Jag stånkar och stönar inte som en 80åring så fort jag reser mig upp.


Kommentarer
Postat av: JJonsson

Heeeej



Vet du än om du är i Västerås-svängarna till helgen?

2012-01-30 @ 07:33:03
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0