Filmkväll

 
Efter stranden idag åkte Lina och jag till stallet och Lina red ut på Bronzac runt björnåkern så jag gick till Sibo och vände istället. 4,77 km på 40 minuter. Skitbra gjort av mig!! Sen åkte jag hem men vände i dörren och åkte till Sofia och Dennis och kollade på film. En komedi, jag är inte en komeditjej. Mord är det endaste som fångar mitt intresse. Men men det var riktigt trevligt att träffa dom och att dom blir kvar i en hel vecka!!
 
Nu är det Criminal Minds och jag njuter i soffan. Det är så himla varmt så jag vet inte hur det ska gå att sova. Jag har ändock min fläkt på dygnen runt och det ger okej luft här hemma men jag önskar ofta att man kunde ha ett fönster öppet på glänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0