Heej

Shiit vad dålig har jag varit på att blogga den senaste tiden. Känns som att jag aldrig hinner sitta framför en dator och mobilbloggning funkar ju inte. Igår åt vi god grillad middag hos mamma och pappa med halva tjocka släkten. Så himla mysigt att vi träffas så ofta som vi faktiskt gör. Sen tog jag mig ner till stan och skyndade mig som fan till Johanna och gänget och så satt vi ute i parken och drack vin, pratade och hade det mysigt. Sen gick vi till Långnäs och insåg att vi var typ först så då satte vi oss på en brygga med en vindunk och pratade livet!
 













Jag fullkomligt älskar impulskvällar som denna. Dock blev det lite sent. La mig nog vid 4 någon gång och slocknade direkt. Telefonen hade lagt av så jag fick då veta att vi skulle till stallet på morgonen. Great, bra planerat av mig att hänga ute halva natten då. Men tjugo i tio var jag klar för avfärd mot stallet. Då hade jag hunnit duscha mig oskittrött och fått på mig kläderna. Var nog fortfarande full skulle jag tro för jag mådde lite halvkasst men ändå mycket bättre än jag trodde.

Nu ska jag hoppa isäng men jag ska berätta mer om dagen idag imorgon.. gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0