Kilona börjar rulla neråt..

Nu har jag kickat igång med viktnedgång igen. Sommaren är ju snart slut och mina minus 50 kilo måste snart vara uppnådda. Men det är låångt kvar. Jag har tydligen gått upp lite kilon här under sommaren.. tror mest det är vatten och annat skit som håller sig kvar eftersom jag har ätit som jag gjort. Det fina är att de första kilona rinner av utan ansträngning. Så jag vägde mig för tre dagar sedan och har sedan dess tappat drygt kilot.

Så nu ska vi kämpa!! Jag har typ 15 kilo kvar tror jag.. och det känns sjukt orealistiskt att uppnå men om jag har det som mål så blire nog bra. Kan ju inte mer än misslyckas. Fattar ni att det är typ 8 veckor tills vi åker utomlands?! Jag tänkte ju att det var långt bort som fan. Nu äre nära! 

Igår var det 25års fest! Idag blire jobb.. Jag förstår inte hur fort den här månaden har gått. Herregud dagarna har bara försvunnit. 
 
Jag igår!

Kommentarer
Postat av: lina

Bra mat och komma igång mer med ridningen så rinner det där av som vatten på en gås! :)

Svar: Du är klok du vännen! Jag lär bli ett muskelberg om jag ska kunna rida bra:)! Ser fram emot det!
Hanna

2012-07-28 @ 12:22:32
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Katja

Snygg! :)

Saknar dig...

Svar: Saknar dig med!!!!!
Hanna

2012-07-28 @ 18:58:55
Postat av: Em

du är så fin Hanna! :)

Svar: Tack Emma!
Hanna

2012-07-28 @ 20:00:03
URL: http://www.emmachristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0