Onsdag

Åkte till mamma och pappa tidigt imorse för att vi skulle ta en tur till havet. Det skulle ju bli fint och soligt idag enligt yr.no och smhi.se men dom ljög. Vi låg där i typ 2,5 timmar men sen började det regna så då åkte vi på shoppningtur till Söderhamn. Jag kikade på en cykel och så fixade jag en 25års present så det var ju perfekt!

Sen vi hem och slappade runt lite innan jag åkte hem och pysslade på med badrummet som jag nu har totalfixat om. Sen hämtade jag upp Lina och vi åkte till storstallet för hoppning med Tage! Vi pysslade även med Silver och Bronzac. Hoppningen gick toppenbra i regnet!! Sen åkte vi till lillstallet och hälsade på nykomlingen. Ska bli spännande att se hur det kommer bli. Nu är vi ju så van Dansa, Visa och Lukas liksom.
 
Det har med andra ord varit en perfekt ledig dag i mitt liv. Ikväll har jag bakat och nu ska jag sova..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0